știu că timpul trece oricum și că trebuie să am răbdare – dar eu nu mai am și asta a fost mereu problema mea. că am vrut să am totul ieri dacă se poate 🙂

știu că trebuie să trag încă puțin de mine și apoi gata. dar asta a fost mereu problema mea – că trag mult de mine și apoi, de-odată, nu mai vreau să o mai fac

știu că va fi bine în cele din urmă. dar până atunci trebuie să mă mai plâng puțin, deși mai știu și că n-am chiar dreptul să mă plâng

***
n-am mai scris de câteva luni bune aici și e un motiv pentru care am ales ziua asta s-o fac. pentru că azi m-am trezit, am văzut ce dată e și…

și m-au cuprins multe. mai multe decât aș fi crezut și mai multe decât aș putea vreodată să pun în scris.

mi s-a făcut dor de multe lucruri și de mulți oameni

mai ales de unul anume

și-aș vrea ca uneori timpul să mai treacă și invers și să mă mai pot întoarce în unele locuri și la unele persoane

mai ales la una anume

***

hope all your wishes come true