3508873

cred că m-am gândit și răzgândit de vreo cincizeci de ori

și într-un fel am impresia că toată viața am făcut alegeri greșite, dar într-un fel mă bucur că le-am făcut. mereu am avut ceva de învățat din ele și nu știu dacă asta e bună sau rea. știu doar că mi-e greu să mă despart de o echipă cu care am împărțit și bune și rele juma’ de an. dar cred că a venit momentul s-o fac. și dacă se dovedește și asta a fi o decizie greșită, nașpa. noi să fim sănătoși.

uneori pui punct acolo unde ai fi vrut să fie doar virgulă. pui punct unei experiențe frumoase, care la un moment dat ai crezut că îți este viitorul. dar mergi mai departe și zâmbești. va fi bine, îți repeți. dar adevărul e că habar n-ai cum va fi.

*

nu știu dacă o să pot vreodată să descriu cum se simte ora 21, într-un foișor, la țară, cu ochii spre stele și un vânt liniștit. cu tine de mână, cu zâmbetul ăla minunat. cred că n-o să uit niciodată weekendul ăsta, pentru că într-un fel sau altul, cred că el ne-a adus la liman. cred că ne pierduserăm în larg, dar ne-am ancorat unul de altul și am ajuns la țărm. și cred că în viața oricărui om există un moment critic și o secundă în care decide dacă îl depășește sau nu.

și îmi râde inima de bucurie când îmi dau seama că noi am făcut-o

*

îmi ziceai o dată că tu nu crezi că viața e grea, ci că mai degrabă noi ne-o complicăm și cred că așa e. cred că e momentul să ne mai și relaxăm.

*

ah, ce picioare reci ai

urmează stația timpuri noi și timpuri noi ne-așteaptă pe noi doi

