goodbye-summer_014

Cam repejor a zburat vara asta anul ăsta. Sigur au fost trei luni? Sunt destul de sigură că am fost trasă pe sfoară. Și cum nu mă pricep la matematică, trebuie să mă declar învinsă. Măcar am de partea mea amintirile care, încă o dată, îmi demonstrează că nu există anotimp mai frumos decât vara.

Le mulțumesc prietenilor mei pentru această vară de vis. Pentru tabara de la mare, de o săptămână, în care am avut ocazia să cunosc persoane deosebite, pentru că m-am îndrăgostit, pentru că am avut trei săptămâni intense de dans, biliard și plimbat cu mașina. Pentru că nu a existat seară în care să nu ieșim, zi în care să nu râdem și moment în care să nu zâmbim. Îi mulțumesc Valentinei pentru plimbările din parc, nopțile dormite la ea, diminețile care ne-au găsit treze și pentru cei mai buni cartofi prăjiți. 

Le mulțumesc lui Marius și Cristinei pentru orele de tenis și petrecerile surpriză organizate împreună. 

Pe scurt, nu o să uit niciodată vara asta. Și e pentru prima oară când nu vreau să vina următoarea. Pentru că asta înseamnă despărțirea de liceu. Și asta înseamnă durere.

De mâine e toamnă și de mâine promit să încep un nou capitol. Încep să învăț pentru bac, încep să mă gândesc la facultate. Sau, mă rog, asta îmi propun. Căci în realitate, ăsta e ultimul an de liceu. Și n-o să-l las să treacă pe lângă mine. 

I will miss you so much, summer. You were the best. 

Mare. Valuri. Lampioane. Chitară. Muzică. Vama. Costinești. Triumf. Petreceri. Karaoke. Săruturi. Prieteni. Răsărit. Manele. Soare. Ochelari. Volei. Plajă. Nisip. Sucuri. Clătite. Profiterol. Tenis. Cărți. Seriale. Filme. Convorbiri. Lipscani. Munte. Trasee. Ploaie. Pantaloni scurți. Nebunii. Țipete. Fericire. Zâmbete. Trombon. Coordonatori. Best friend. Sister. Cumpărături. Bagaje. Vară.  

